Twoją pasją jest moda? A dodatkowo interesuje Cię wszystko co jest związane z e-marketingiem?

Zapraszam do udziału w rekrutacji, którą aktualnie prowadzę dla mojego Klienta.

Sofija to firma rodzinna, tworząca od ponad 30 lat bieliznę, ubranka oraz pościel, których myślą przewodnią jest elegancja i ponadczasowość. Zapraszam dołącz do Zespołu Sofija.

Miejsce pracy – RADOM

E-COMMERCE MANAGER

Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:

  • Wdrażanie strategii e-marketingowej, w tym stworzenie efektywnego sklepu internetowego będącego wizytówką firmy i głównym kanałem wszystkich działań marketingowych;
  • Budowanie oraz wdrażanie polityki działań marketingowych z uwzględnieniem trendów w budowaniu wizerunku marki;
  • Poszukiwanie i testowanie nowych kanałów pozyskania Klienta (biznesowego i indywidualnego);
  • Kompleksowe zarządzanie sklepem internetowym, w tym obsługa Klienta i odpowiadanie na pojawiające się zapytania ofertowe;
  • Przygotowywanie planów budżetowych i harmonogramów komunikacji marketingowej;
  • Bieżąca współpraca a agencjami i dostawcami usług reklamowych;
  • Nadzór, wybór i kompleksowe przygotowanie kolekcji produktowych firmy;
  • Bieżąca analiza i śledzenie trendów w branży modowej dziecięcej.

Kandydat na to stanowisko powinien posiadać:

  • Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (optymalnie 1-2 lata w branży modowej);
  • Umiejętność wdrażania skutecznych rozwiązań w zakresie e-commerce;
  • Wysoko rozwiniętej świadomości komercyjnej i biznesowej;
  • Doświadczenia w efektywnej współpracy z firmami zewnętrznymi;
  • Umiejętności samodzielnego i skutecznego prowadzenia projektów;
  • Inicjatywy, kreatywności oraz bardzo dobrej organizacji pracy;
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację;

Przyszły Pracodawca na tym stanowisku oferuje:

  • Współpracę na podstawie umowy B2B lub zatrudnienie na umowę o pracę;
  • Atrakcyjne warunki finansowe;
  • Narzędzia pracy niezbędne do efektywnego wykonywania obowiązków;
  • Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie z wartościowymi produktami;
  • Codzienne wyzwania, przyjazną atmosferę i partnerskie zasady współpracy.

Jesteś zainteresowany? Chcesz wziąć udział w rekrutacji na to stanowisko?

Serdecznie zapraszam wyślij swoje CV – kontakt@patrycjagazy.pl – pamiętaj o dołączeniu klauzuli o wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do [HRqube Patrycja Gazy] z siedzibą w: [Meliorantów 31], [60-447] [Poznań] (Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Administratora Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [kontakt@patrycjagazy.pl].